- Úvod
- Nákupní rádce
- Vrácení zboží
Vážení zákazníci, jelikož jsme si vědomi, že nákup přes internet, může být ze jména u velikosti oblečení nepřesný, rádi, pakliže je to v našich silách, Vám zboží rádi vyměníme ( za větší či menší ).
V tomto nákupním rádci Vám chceme poradit kam zboží zaslat, aby jsme Vám co nejdříve provedli Váš požadavek, či v zákonem dané době jste odstoupili od kupní smlouvy.
Zboží zašlete na adresu: Dětský svět Kostelní 109 Fulnek 742 45
Tak jak informujeme ve všeobecně obchodních podmínkách, dopravné zpět k nám je na Váš vrub.
V případě výměny zboží, je doprava k nám hrazena z Vaší strany a vyměněné zboží na náš vrub zasíláme k Vám.
K zásilce prosím přiložte vyplněný dokument.
Soubor v PDF ZDE.
Upozornění: Výrobky, které jsme pro zákazníka vytvořili zakázkově a nejsou v našem eshopu nafoceny, nebo došlo k navolení vlastních prvků ( výšivek, změny rozměrů, změny barev atd...) nelze vrátit či vyměnit ani v zákonem dané době, jelikož se jedná o zakázkovou výrobu pro Vaši osobu.
Nelze vyměnit či vrátit výrobky, které byli již vyprány.
Žádáme Vás taktéž, aby jste nám zboží zasílali zpět či na výměnu v adekvátním (novém) stavu tak jak jste jej od nás obdrželi a v poštovním balení tomu odpovídajícímu, jelikož není naší povinností brát zpět věcičky, které jsou smuchlány do malého sáčku atd... jelikož někdy ani není možné tyto věci žehlením srovnat do stavu odpovídajícímu dalšímu prodeji (polámané bavlněné vlákno). Takhle neúhledně zabalené a pomuchlané zboží budeme těmto nezodpovědným zákazníkům vracet nekompromisně zpět (také očekáváte, že obdržíte hezké dětské výrobky a né smuchlané nehezké zboží).
Děkujeme za pochopení
Nemyslíme si, že je velký problém, třeba kombinézku na dítku vyzkoušet a po zjištění, že je výrobek třeba velký, ji pěkně poskládat a vložit třeba do krabičky a odeslat k nám.
Vrácené zboží jde opět do dalšího prodeje, a mi nebudeme nikdy prodávat zboží, které vypadá jak z bazaru či sekáče a je i nehygienické. Mnohé maminky se snaží svých oblečků, které již použily zbavit a vnutit nám je zpět, přesto, že jsou nošené, prané a dokonce přijdou smuchlané.
Bohužel nás narazí !!!
Balíček jim bude vrácen zpět.
Opravdu nechceme riskovat zdraví miminek a naše dobré jméno, nějaké mamince vyjdeme vstříc, že ji vezmeme vypranou kombinézu zpět, ale za rok můžeme klidně stát u soudu, jelikož by třeba tato kombinéza byla zaslána mamince, které má dítě alergika na prací prášky, které by po zkoušení kombinézy dostalo alergickou reakci a zkončilo někde na JIP.
Omlouváme se všem, ale to u nás nedopustíme !!!!! a slušné zákaznice to ocení.
Proto jsme na zboží, které nám chcete zaslat zpět, přísní a vyžadujeme jen těchto pár drobností, které jsou pro některé maminky samozřejmostí a pro některé nad lidský výkon.
- zboží neprat
- pěkně poskládat
- slušně, nejlépe do krabičky zabalit (krabička slouží jako ochranný obal při transportu kurýrem v kamionech či vlacích, kde jsou balíčky skládány v desítkách či stovkách kusů na sebe)
Takové zboží opravdu nezasílejte, šetřete si penízky za marné dopravné